Hestia d.o.o.
Gasparijeva ulica 2
Slovenija
NLB SI56029240264003633
Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje sklic najprej vnesite SI00, za tem pa številko vašega naročila (npr. SI00 12835). V polju koda namena lahko izberete GDSV ali OTHR.
Davčno potrjevanje računov:
Hestia d.o.o. posluje v skladu z zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR; Uradni list RS, št. 57/2015 z dne 31. 7. 2015 s spremembami).
Prenos vseh osebnih podatkov, je zaščiten z varnim SSL protokolom.
Varstvo potrošnikov
Za potrošnika se šteje fizična oseba, ki pridobiva in uporablja blago, storitve ali digitalno vsebino za namene zunaj njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Nupo.com/si (Hestia d.o.o.) deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.
Odstop od pogodbe in vračilo naročenih izdelkov
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) zaradi svoje narave izdelki, naročeni preko spletne trgovine www.nupo.com/si niso primerni za vračilo. To določilo ne velja v primeru dostave napačnih izdelkov ali napake s strani ponudnika.
Napaka s strani ponudnika
V primeru napake s strani ponudnika pri dobavi izdelkov kupcu lahko slednji glede tega kljub temu kontaktira ponudnika, ki bo primer v najkrajšem možnem času rešil v dobro kupca. Kontakt s ponudnikom je v takšnih primerih ključen za uspešno razrešitev nastale situacije.
Tudi v primeru, če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik kontaktira ponudnika preko enega od objavljenih kontaktov ter v skladu z dogovorom vrne dostavljene izdelke, katere bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti originalni embalaži in ne smejo biti uporabljeni ali poškodovani.
V primeru da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti Hestia d.o.o. v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, sicer izgubi to pravico. Hestia d.o.o ne odgovarja za neskladnost blaga, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bilo blago dobavljeno.
Hestia d.o.o ne odgovarja za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.
V primeru nedobavljivosti že plačanega izdelka ali v primeru iz prejšnjega odstavka vas bomo kontaktirali in se dogovorili za vračilo denarja.
Menjava okusa nupo izdelkov ni utemeljen razlog za vračilo izdelka.
Vračila nam pošljite na:
Hestia d.o.o.
Gasparijeva ulica 2
Slovenija
Postopek vračila kupnine bomo pričeli takrat, ko se blago vrnem v prostore podjetja Hestia d.o.o. Postopek vračila lahko traja do 10 delovnih dni. Kupnino vam bomo vrnili na vaš TRR račun.
Neskladnost blaga
Ponudnik kot prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Skladno z ZVPot-1 se šteje, da je blago skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno (subjektivne zahteve):
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg zgornjih zahtev mora blago tudi (objektivne zahteve):
- ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
- biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
- biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
- biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od omenjenih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Jamčevanje ponudnika in zahtevki potrošnikov v primeru neskladnosti blaga
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga, če o neskladnosti obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena, sicer izgubi to pravico.
Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času izročitve, če se pokaže v roku enega leta od dobave blaga, razen če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.
Hestia d.o.o. oziroma ponudnik ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bilo blago dobavljeno.
Hestia d.o.o. ne odgovarja za morebitne neopazne neskladnosti v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.
Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti natančneje opisati neskladnost in ponudniku omogočiti, da blago pregleda. Obvestilo o neskladnosti blaga lahko potrošnik ponudniku sporoči osebno, o čemer mu mora ponudnik izdati potrdilo, ali ga pošlje ponudniku. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti pravočasno in pravilno obvestil ponudnika, upravičen pod pogoji, navedenimi v nadaljevanju in v naslednjem vrstnem redu, zahtevati (jamčevalni zahtevki potrošnika):
- brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga
- znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopiti od prodajne pogodbe in zahtevati vračilo plačanega zneska.
Zahteva za brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga
Potrošnik, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o neskladnosti, ima najprej pravico od ponudnika zahtevati, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, šteto od dneva, ko je ponudnika obvestil o neskladnosti, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika. Potrošnik lahko za vzpostavitev skladnosti izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali bi predstavljala nesorazmerne stroške za ponudnika v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin. Kot relevantne okoliščine se zlasti štejejo vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo ponudniku. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, ponudnik zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
30 dnevni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pred potekom 30-dnevnega roka ponudnik obvesti potrošnika o podaljšanju roka in o razlogih za podaljšanje. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave.
Ponudnik lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh relevantnih okoliščin.
Zahteva za znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstop od prodajne pogodbe in zahteva za vračilo plačanega zneska
Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- ponudnik ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z ZVPot-1 oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga ker popravilo in zamenjava nista bila mogoča ali ker bi ponudniku povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin;
- neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- ponudnik je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ponudnik ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
Potrošnik lahko odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska tudi v kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.
Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.
Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja eden od razlogov za odstop od prodajne pogodbe, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
Za odgovornost za stvarne napake v drugih primerih oziroma ko kupec ni potrošnik, se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.
Neskladnost blaga in jamčevalne zahtevke potrošnikov rešujemo skladno s členi 71. – 87. Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22).
Dostava
Dostava v Sloveniji:
Izdelke, naročene v spletni trgovini www.nupo.com/si dostavlja Pošta Slovenije.
Strošek dostave za pakete v vrednosti do 55€ znaša 4,00 €. Za vsa naročila v vrednosti nad 55€ je dostava brezplačna. Brezplačna dostava ob nakupu izdelkov nad 55€ velja le za področje Slovenije.
Če naročite do 12h, bodo izdelki predvidoma odposlani že v istem dnevu. Vaši izdelki vam bodo predvidoma dostavljeni v roku 3-5 delovnih dni od datuma, ko je bilo vaše naročilo odposlano.
V primerih, ko ponudnik (Hestia d.o.o.) pravočasno in v skladu s pogodbo odpravi naročene izdelke, ne prevzema odgovornosti za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave.
Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi in obvestiti Hestia d.o.o. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Ko prejmete vaše nupo izdelke je pomembno, da jih shranjujete skladno z navodili za uporabo ter jih ne izpostavljate visokim temperaturam in direktni sonči svetlobi.
Dostava na Hrvaško:
Nupo izdelke lahko naročite tudi na Hrvaško. Strošek dostave znaša 7,80 €.
Roki uporabe
Za vse dostavljene izdelke vam garantiramo minimalni rok uporabe 2 meseca. V kolikor je ta rok uporabe krajši vas bomo o tem predhodno opozorili.
Pritožbe in spori
Hestia d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@nupo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
V skladu z zakonskimi normativi Hestia d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).
Hestia d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta na območju RS, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platofrma je dosegljiva na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Navedba ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe EU št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Varovanje osebnih podatkov
Hestia d.o.o. brez izrecne predhodne privolitve uporabnika ne bo razkrila njegovih osebnih podatkov tretji osebi, razen:
- v primeru, ko je to potrebno zaradi skladnosti s pravnimi obveznostmi, ki jih ima Hestia d.o.o. (npr. Finančni upravi in drugim državnim organom na njihovo obrazloženo pisno zahtevo v zvezi s konkretnimi postopki),
- zunanjim izvajalcem storitev, s katerimi ima sklenjene ustrezne pogodbe o obdelavi podatkov (npr. računovodskemu servisu, tiskarju, pošti,...), - ti podatke obdelujejo izključno v imenu Hestia d.o.o. in za namene izvedbe storitve za Hestia d.o.o..
Piškotki
Na spletni strani www.nupo.com/si uporabljamo spletne piškotke. Nekatere piškotke, ki so nujni za delovanje spletne strani in njenih osnovnih funkcionalnosti, vam na računalnik naložimo takoj, ko na stran vstopite. Nekatere druge piškotke, vam naložimo le, če se s tem izrecno strinjate tako, da kliknete na potrditveno okence.
Piškotek je majhna datoteka, ki jo spletno mesto, na katerega vstopite, pošlje v vaš računalnik in shrani v njem. Zgolj to spletno mesto lahko nato poišče in prebere posamezen piškotek. Piškotke se uporablja za identifikacijo vašega računalnika ob vsakem obisku spletne strani in vam omogoča lažje premikanje po strani, tako med vašim obiskom strani (uporaba "session cookies") kot tudi ob večkratnih, kasnejših obiskih za večkratne obiske (uporaba "permanent cookies").
Vsebina spletne strani
Nupo in Hestia d.o.o. si pridržujeta pravico do razkrivanja anonimiziranih podatkov spletne strani, kot je število obiskovalcev na spletni strani ali pa število naročil, ki so jih opravili kupci na www.nupo.com/si.
Spletna stran, na kateri se nahajate, uporablja piškotke za zbiranje analitičnih in uporabniških podatkov za lastno spletno stran s končnim ciljem izboljšanja izkušnje uporabnika. S pomočjo piškotkov spletna stran samodejno zbira tehnične podatke - o računalniku, o operacijskem sistemu, ki ga uporablja, o internetnem brskalniku, ki ga uporabljate, ali ime domene, preko katere ste prišli na našo spletno stran. Te podatke zbiramo za lastne tržne raziskave in za izboljšanje uporabniške izkušnje na spletni strani. Uporaba piškotkov nikakor ni povezana z vašim morebitnim uporabniškim profilom ali vašimi konkretnimi naročili v spletni trgovini.
Hestia d.o.o. in Nupo ApS sta upravljalca osebnih podatkov na spletnem mestu www.nupo.com/si. Hestia d.o.o. in Nupo ApS se zavezujeta k ščitenju zasebnosti uporabnikov spletne trgovine www.nupo.com/si ter k skrbi za optimalno tehnološko podporo tej varnosti (ZVOP-2 in GDPR).
Uporabniki z vpisom svojih podatkov v obrazce na spletni strani www.nupo.com/si potrjujejo seznanjenost s pravicami glede njihovih osebnih podatkov. Pravice uporabnikov v povezavi z osebnimi podatki vključujejo pravico do dostopa, vpogleda, izbrisa, popravka, omejitve in prenosa osebnih podatkov. Zahteve za omenjene pravice uporabniki posredujejo na info@nupo.si. Zahtevek v povezavi s pravicami uporabnikov glede osebnih podatkov bo obdelan najkasneje v roku 15-dni od prejema. O končanem postopku vas bomo obvestili.
Vsak uporabnik ima glede obdelave osebnih podatkov prav tako možnost, da pri informacijskem pooblaščencu vloži tožbo, v kolikor meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši veljavno zakonodajo in določila na področju varstva osebnih podatkov.
Hestia d.o.o.:
E-mail: info@nupo.si
Hestia d.o.o.
Gasparijeva ulica 2
Slovenija